Страницы

Personal


O altă Mihaela


Vreau să aduc la suprafață o altă Mihaela. O Mihaela mai activă, mai veselă, mai puțin serioasă. O Mihaela care să-și arate vârsta, să nu fie prea matură, să nu se gândească mereu la griji sau scenarii negative. Vreau să-mi arăt eu mie că pot și să mă distrez, pot să fiu mai sociabilă, mai caldă cu cei din jur. Vreau să fac tot posibilul să am mai multă încredere în oameni și să nu-mi mai fie frică de dezamăgiri și trădări.
Vreau să fie un an pe care să-l țin minte.Vreau să dansez foarte mult. Vreau să îmi cumpăr multe haine. Vreau să mă îmbrac mai altfel. Vreau să îmi fac părul roșu aprins (dar cine o să mă lase? Coafeza în nici un caz. icon smile O altă Mihaela ). Vreau să mă întâlnesc cu prietenele mele.Nu vreau să mai las acești ani să treacă pe lângă mine și să nu profit de ei.
Nu știu dacă voi reuși, nu știu dacă pot lăsa comoditatea, frica, nesiguranța deoparte. Dar voi încerca. Pentru că simt nevoia unei schimbări, vreau ca pentru o perioadă viața mea să fie altfel. Și apoi, după ce mă satur, după ce-mi fac și acest moft, voi reveni la cum sunt acum.
Poate de-a lungul acestei noi experiențe voi învăța însă să-mi fac mai puține griji și să fiu mai destinsă. Și mai caldă. Și mai capabilă să mă apropii de oameni, fără să mă gândesc la cum mă pot ei răni.




Комментариев нет:

Отправить комментарий